[改裝] 開蓋/NOTEBOOK 封電容

本帖最後由 happychanbb 於 2018-3-18 16:27 編輯

各位CHING 平時開完蓋會用咩封電容?
我想幫notebook落液金   
見到顯卡個位d電容太近唔知用咩封好

TAOBAO絕緣漆寄到落黎都已結遢遢


散熱膏
指甲油
PVC膠水
其他

(PVC膠水)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想請教下散熱膏系咪可以落電容到

TOP