[轉貼] 台積5納米被8客戶瘋搶,將順利填補華為海思遺留空缺

集微網消息(文/小山),華為消費者業務CEO余承東近日表示,由於美國製裁,華為麒麟高端芯片在9月15日之後將無法製造。以賽亞研究(Isaiah Research)指出,台積電依靠蘋果、高通、AMD、Nvidia、聯發科、英特爾、比特大陸、Altera等大客戶,不單能填補海思半導體的遺留空缺,5納米產能滿載也不是問題。

據台媒報導,美國對華為海思實施新禁令以來,市場擔憂台積電失去大客戶挹注的討論不曾停歇,尤其5納米製程最開始只有海思與蘋果採用,尖端製程的產能利用率能否被有效填滿,是業界的熱門話題。

對此,以賽亞研究CEO曾盟斌指出,蘋果對5納米製程需求確實在變強,除了原本的A14、A14 X應用處理器與MacBook所用的芯片組,蘋果服務器CPU也將於2021年第一季投片,評估蘋果明年首季可獲得台積電4~4.5萬片的5納米製程產能,雖不到市場傳聞的6~7萬片那麼誇張,但總體看來,iPhone前景相對穩健,加上有非iPhone業務,台積電的整體業績還會有更多驚喜。

另外,美銀證券對大量客戶取代並支撐台積電先進製程產能利用率,與以賽亞一樣抱持正向觀點。

美銀指出,英特爾委託第三方代工的訂單除可發揮填補華為空缺的作用外,加上AMD、蘋果、Nvidia、聯發科與高通等,預計7、5納米等先進製程產能2021年將被有效填滿。值得留意的是,美銀認為,韓國三星因產能限制與執行力問題,無法像台積電一樣獲得那麼多英特爾的委外代工機會。

從其他客戶填補5納米產能角度進一步來看,以賽亞說明,除蘋果外,高通SDM875+芯片投入台積電5納米的時間將比預期快,聯發科的D2000也將在第四季開始使用台積電5納米投片。其次,台積電5納米製程還有如:AMD、比特大陸、Altera等客戶,不難發現台積電將靠著更多的客戶,順利填補海思半導體遺留空缺。

短線方面,台積電10日公告7月營收,由於先前法說會上已釋出優於市場預期的財測,外界普遍樂觀看待台積電營收動能。也就是說,台積電短中長線運營表現,都朝正面發展。

(校對/零叁)

https://laoyaoba.com/html/news/n ... &news_id=756525
https://bbs.kafan.cn/thread-2188445-1-1.html

//=============================================

Intel隨時連搵台積電代工呢條後路都冇埋

本帖最後由 Once 於 2020-8-10 20:59 編輯

我估Intel 唔到破產邊緣都唔會搵人代工

btw, 當初有人話無冇左華為台積電產能過盛
依家大把人搶quota 之後又話Apple 比支共制裁會冇左幾廿個%收入
如果之後中國人身體很誠實,班人又會吹d 咩呢

人哋台積電幾窮都好,唔會賣盤比你囉
發夢早啲瞓

TOP

集微網消息(文/小山),華為消費者業務CEO余承東近日表示,由於美國製裁,華為麒麟高端芯片在9月15日之後 ...
hpkpk123 發表於 2020-8-10 18:30

仲有人以為冇咗華為就等於冇咗未來

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

回覆 2# Once


INTEL搵人代工要關哂D工廠佢
呢個失業問題都好嚴重下 D市長應該唔會同意
上山容易下山難

TOP

三星都推唔到5nm咁仲有邊間有7nm/5nm做?

TOP

三星都推唔到5nm咁仲有邊間有7nm/5nm做?
bam1a 發表於 2020-8-10 23:59


intel 10nm 同 TSMC 7nm 同級不過無做代工
*** 有 8nm

intel 7nm 同 *** 5nm 都卡關了

TOP

intel 10nm 同 TSMC 7nm 同級不過無做代工
*** 有 8nm

intel 7nm 同 *** 5nm 都卡關了  ...
usei 發表於 2020-8-11 13:55



*** 8nm好似係10nm嘅optimized版
好似當年tsmc ge 12nm咁

TOP

本帖最後由 s84292 於 2020-8-12 09:24 編輯
我估Intel 唔到破產邊緣都唔會搵人代工

btw, 當初有人話無冇左華為台積電產能過盛
依家大把人搶quota 之後 ...
Once 發表於 2020-8-10 20:54


INTEL D U雖然唔掂,但係佢今年毛利率同純利潤都係創新高...
搵人代工反而慳到錢仲追到進度

睇落AMD個勢係最勁, 但其實依家未來最好係NVIDIA,2萬億市值岩岩追過左INTEL
其實依家睇X86未來真係一片黑暗,AMD又返去搞ARM了

=======
台積電都就快變美資,又點會比華為收購

TOP

intel同華為合作就大家都有希望,否則大家攬住一齊死,所以結論係一定會合作,人性好簡單,生意上敵人既敵人就是朋友,有利用價值既就係朋友

TOP

intel同華為合作就大家都有希望,否則大家攬住一齊死,所以結論係一定會合作,人性好簡單,生意上敵人既敵 ...
minibanana 發表於 2020-8-13 04:58



想多了,華為被搞最主要原因是因為華為成主流後美國再沒法監聽全球和阻礙中國的掘起
當然也可能是為洗牌戰爭做準備
實體清單華為是最顯眼的,但卻不是唯一
其中包括了AI 航空 生物科技 光學 安全 監控 5G 通信 電腦 材料科技等種種科技公司
基本只要技術領先到能對產生潛在威脅的都被納進去
大家因華為太顯眼了反而犯傻搞錯了美國的真正意圖
這大前題下INTEL是不可能和華為合作的
更何況台積電未來也會在美國設廠
這明顯就是INTEL能退的陣地
INTEL有什麼理由要和美國對着耍?

TOP