[打印機] 想要HP, 邊部好?

本帖最後由 gogogo123 於 2018-9-2 17:52 編輯

CANON 用完買機送的黑白墨即壞 食唔到紙
用左2年幾...
掃瞄FILE SIZE鬼禁大...(唔似HP細D...)
買左10XX

邊部平得來又唔好打印太慢...
要有掃瞄 + 影印 + (傳真都無用)
+間唔時印黑白 + 勁耐一次印彩色

平價 的與以上要求的平衡選擇?

用緊 HP Office Jet Pro 6970 幾好,
千七蚊。

TOP

回覆 2# eddychoy04


千7 好貴

我打算買部299

TOP

貴買平用
平機唔係墨貴就係易壞

TOP

HP Office Jet Pro 6970 可以用代用墨嗎?

TOP

用緊 officejet 7500A
部機偏慢 印係快

TOP

而家有部HP賣 299 唔知店唔店

TOP

電腦節時, 有部HP Envy 5020賣$459, 送$200超市.
上星期去高登, 見仍然係呢個價, 但送得$150超市.
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Epson CISS L3xx 原廠連供
千零蚊冇得輸

冇買 HP 好多年
墨勁貴

TOP