[中央處理器] 現在有沒有人會咁用 cpu?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

CPU idle時會自動降頻,除非你set到唔俾佢降
如果長期CPU 100%,降左頻時間又用耐番,唔一定用少左電

TOP

要減少耗電應該係降壓先

TOP

我冇咁用喎,如果要低功耗我直接買個低功耗cpu

amd 7600.jpg (78.71 KB)

amd 7600.jpg

TOP

會降壓降溫換更高boost clock
原理就一樣嘅

TOP

Cpu都好少chur盡黎用
顯卡就會降壓黎用

TOP

Notebook會
唔比佢trubo boost
如果低電 輕薄本 會鎖功耗到20w止
第一溫度唔會上升到好誇張程度
從而增長壽命
第二溫度低 對筆記本cpu都有好處

Desktop就lock死4g以下
同notebook差唔多道理
風冷fulload未試過過60度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP