如果你有兩部電話

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl)

我用晒4間。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係
視帝 發表於 2025-2-24 16:26


邊間收得好D?

TOP

全部唔同網,
香港兩間, 大陸一間

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁又冇留意,
但以前用上台,最差一定係CSL,我仲要係1010
視帝 發表於 2025-2-24 16:36


CSL 1010 唔係最貴咩?

我就smartone 收得好D

TOP

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11


正路當然係唔同公司啦. 同公司的話死位咪一齊死囉!

p.s. 大部份手機都雙卡啦, 哪要兩部電話?

TOP

兩部電話先可以用晒四大。

TOP

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11

一部電話已可以做你講嘅用法

TOP