HTC HERO 個天氣都唔準既!?

我係新手,今日發覺hero本身個天氣只係話密雲, 出唔到一號風球... 我見人地部iphone出得到.
究竟係我唔識set? 定係hero本身係咁....?

佢個天氣應該係指去香港天文台喎,我未用過唔知,會唔指錯地區有關?

TOP

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2009-9-28 17:40 發表
佢個天氣應該係指去香港天文台喎,我未用過唔知,會唔指錯地區有關?

d widget 多數唔係去香港天文台架喎.



哩個都成日神神地...
唔介意無 widget 不如用哩個

香港天氣

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2009-9-28 17:40 發表
佢個天氣應該係指去香港天文台喎,我未用過唔知,會唔指錯地區有關?

啊? 咁CHING你係咩地區呀?

TOP

原帖由 IanW 於 2009-9-28 18:01 發表

d widget 多數唔係去香港天文台架喎.



哩個都成日神神地...
唔介意無 widget 不如用哩個
http://chart.apis.google.com/cha ... droidbaby.hkweather
香港天氣

嗯嗯,多謝兩位CHING,不過我想先了解係咪自己部機或SETTING有問題

TOP

唔介意無 widget 不如用哩個
http://chart.apis.google.com/cha ... droidbaby.hkweather
香港天氣


嘩! 要3MB 幾?

TOP

記得開米個GPS 去定位啊.

TOP

原帖由 aswdv 於 2009-9-29 00:33 發表


嘩! 要3MB 幾?

個作者放o左好多相入去.

TOP

原帖由 fatlam 於 2009-9-29 01:32 發表
記得開米個GPS 去定位啊.

開左啦  

TOP