sword 當前離線
中級會員
正宗球迷 當前離線
進階會員
TOP
zerochan 當前離線
IanW 當前離線
原帖由 正宗球迷 於 2009-9-28 17:40 發表 佢個天氣應該係指去香港天文台喎,我未用過唔知,會唔指錯地區有關?
可以試下呢個 http://www.cyrket.com/package/org.vmlinuz.hkweather
原帖由 IanW 於 2009-9-28 18:01 發表 d widget 多數唔係去香港天文台架喎. 哩個都成日神神地... 唔介意無 widget 不如用哩個 http://chart.apis.google.com/cha ... droidbaby.hkweather 香港天氣
aswdv 當前離線
是咁的
唔介意無 widget 不如用哩個 http://chart.apis.google.com/cha ... droidbaby.hkweather 香港天氣
fatlam 當前離線
原帖由 aswdv 於 2009-9-29 00:33 發表 嘩! 要3MB 幾?
原帖由 fatlam 於 2009-9-29 01:32 發表 記得開米個GPS 去定位啊.