[操作疑難] 未開冷氣,一插插蘇就跳大制

屋企部窗口冷氣琴晚用到半夜突然跳大掣.

打返MCB 60A 大制之後,未開機, 一插插蘇就又跳大制。

試過同一插蘇位置插上風筒,操作正常。

想問係咪冷氣有零件壞咗?定係冷氣機條電源線有問題? 插蘇拆開睇沒有燒。

諗緊使唔使換新冷氣,定係電力嘅問題影響?

唔該

咁咪可能你冷氣機短路

TOP

本帖最後由 cantona7 於 2024-9-11 04:21 編輯

用風同無跳制,似冷氣機漏電

有保用搵代理/搵樓下水電報價維修

TOP

本帖最後由 JamesPong2003 於 2024-9-11 07:57 編輯

定頻機?有搖控?

TOP

究竟跳水氣掣定mcb?

via HKEPC Reader for Android

TOP

變頻機燒電路板?

乜機都好,超過十年機就換,唔好多想

TOP

回覆 1# winson2468

窗口冷氣短路或漏電

TOP

又係問上帝系列?

窗口機直接換新吧

TOP

估計窗口冷氣短路或漏電

TOP

如果簡單到連用他錶度度都不懂的! 就直接找電工排查吧

TOP