抽氣扇防雨罩打唔開可以點?

後面果三塊防雨罩 ,清晒 D 塵都都唔可以自然打開...
因為係膠唔想噴 WD40
包住中間個摩打再用水射得唔得
定係有咩可以成舊換左佢

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

講多冇謂!  直接拆解檢查問題吧
印象以前有人post過此品牌好似用摩打定磁控打開的

TOP

本帖最後由 doggiestyle 於 2024-8-25 21:52 編輯
講多冇謂!  直接拆解檢查問題吧
印象以前有人post過此品牌好似用摩打定磁控打開的 ...
hon829 發表於 2024-8-25 21:33



最 cheap 果隻 ,用風力帶動 ,淨係靠條鐵片同鐵線
以前清塵可以開到 8成 ,宜家清塵開到 2成  ,當然我人手推得開
可能 D 關節位食左好多塵 ,想用水射乾淨佢
定係照噴 WD40
只係想知邊樣好 D

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

最 cheap 果隻 ,用風力帶動 ,淨係靠條鐵片同鐵線
以前清塵可以開到 8成 ,宜家清塵開到 2成  ,當然我人手 ...
doggiestyle 發表於 2024-8-25 21:47


wd40

TOP

三十年前, 我用筷子頂住長開, 直至最近換機, 仍然健在
亦可以DIY加個電推桿, 但小心漏電

TOP

三十年前, 我用筷子頂住長開, 直至最近換機, 仍然健在
亦可以DIY加個電推桿, 但小心漏電 ...
1個閒人 發表於 2024-8-25 22:12



靠佢小小一塊擋住小強

TOP

wd40
raylee 發表於 2024-8-25 22:01



唔該 聽日噴

TOP

本帖最後由 1個閒人 於 2024-8-25 14:25 編輯

覺唔覺呢排夜晚, 淘寶網好卡?

回錯, 已刪去

TOP

覺唔覺呢排夜晚, 淘寶網好卡?
1個閒人 發表於 2024-8-25 22:14



你係咪錯 post
anyway ,唔覺

TOP

你係咪錯 post
anyway ,唔覺
doggiestyle 發表於 2024-8-25 14:18



    係喎, del 先~~

其實我想講, 學歐洲款抽氣扇, 加個[推拉式电磁铁]推開防兩罩.

TOP