r-aura 當前離線
中級會員
HAKAIDER 當前離線
進階會員
張GTX970 死咗散熱器、Full load都剩係得1把風扇識轉 而家一開Game就熱都Overheat ->黑Mon 想問下S ... r-aura 發表於 2018-5-6 17:15
TOP
ikuto22 當前離線
A君 當前在線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
Pppk 當前離線
Focuschan 當前離線
toy24521452 當前離線
初級會員