追車唔成去影相

本帖最後由 whk1992 於 2014-3-17 19:00 編輯

話說小弟呢種低能書生唔到考試唔知死, 結果今晚貴為星期日都要留喺個lab溫書
好啦, 諗住走人喇。行去巴士站嗰陣半路中途先發現留低咗張車飛喺個lab度
好彩凌晨兩點都仲有人開門畀我, 唔係就訓街

之不過咁, 尾班車就一點九開咗, 我唯有等兩點半班通宵巴士來
咁啱今日屎忽痕痕地, 無鬼聊中午嗰陣喺locker攞咗部相機出來
咁行吓行吓就影咗幾張
飢寒交迫下影夜相, 自問無乜本事楂機嗰陣震都唔震。今次叫做仲睇到影乜, 算係咁

家陣清晨四點都來緊, 無心機執
掉哂入Lightroom壓相直出算鬼數
明日仲要去考試。讀石屎讀到食屎咁款, 泡, 老早就嘔清光。

Olympus XZ1
University District, Seattle
2AM, 3/17/2014




白色單車嗰度係紀念三年前有位後生仔炒車死咗

大家有踩開單車就拜託小心啲, 生死真係一線之間
尤如上圖牌仔所示, 喺鬧市馬路踩踩吓單車趴街真係單程路來








Pretty nice wor! lonely yet peaceful...everything slowing down.

TOP

加油師兄, 重要關頭重記得HKEPC, 讚爆

TOP

i like that bicycle

TOP

加油師兄, 重要關頭重記得HKEPC, 讚爆
chiushing01 發表於 2014-3-21 20:48

陣亡了

TOP

城市味好正

TOP