主要聽女聲, <$2500 in-ear 有咩推介 ?

依家用緊 E2C, 考慮緊想 upgrade

我主要聽女聲, 邊隻比較夾 ipod touch g2 ?

[ 本帖最後由 Oops 於 2009-1-25 02:41 編輯 ]

現加 budget 至 $2500

TOP

如果你仲係用IPOD TOUCH, 呢個價位既耳機多數會有少少浪費左.

$2500可能買到2手既UE TF10PRO, UM3(比多少少有一手), 聽女聱都好好

再唔係買ER4P都可以, Q-JAYS都OK

我自己就IPOD CLASSIC + UE TF10PRO

我自己試過用IPHONE 3G聽, 冇哂DETAIL位, D聲好死, 冇乜感情, 我相信TOUCH 2GEN唔會好過IPHONE 3G好多

[ 本帖最後由 stepmic 於 2009-1-25 15:11 編輯 ]

TOP

你肯出到3K o既話
唔好諗咩10 pro, IE8, W3啦

ATH CK100

TOP

ie8 is not good for female vocal
(this is my opinion only )

[ 本帖最後由 agent_smith 於 2009-1-25 15:26 編輯 ]

TOP

原帖由 stepmic 於 2009-1-25 15:10 發表
如果你仲係用IPOD TOUCH, 呢個價位既耳機多數會有少少浪費左.

$2500可能買到2手既UE TF10PRO, UM3(比多少少有一手), 聽女聱都好好

再唔係買ER4P都可以, Q-JAYS都OK

我自己就IPOD CLAS ...


我都覺得成三千幾蚊既 IEM 駁住部 ipod touch 真係好似幾晒咁
雖然我o係屋企間中都會接 earphone 落張 SE-200 度, 但主要都係出街用多

TOP

er4p 仲有錢剩

TOP

原帖由 wawawawa 於 2009-1-25 15:20 發表
你肯出到3K o既話
唔好諗咩10 pro, IE8, W3啦

ATH CK100


CK 100 出左??? Where ???

TOP

原帖由 wawawawa 於 2009-1-25 15:20 發表 [/img][/url]
你肯出到3K o既話
唔好諗咩10 pro, IE8, W3啦
ATH CK100


?? CK100 out already? Where can you buy it?

TOP

$2k5 CK-10就有...

TOP