Oops 當前離線
『魚樂部』
特級會員
TOP
stepmic 當前離線
進階會員
wawawawa 當前離線
agent_smith 當前在線
原帖由 stepmic 於 2009-1-25 15:10 發表 如果你仲係用IPOD TOUCH, 呢個價位既耳機多數會有少少浪費左. $2500可能買到2手既UE TF10PRO, UM3(比多少少有一手), 聽女聱都好好 再唔係買ER4P都可以, Q-JAYS都OK 我自己就IPOD CLAS ...
銀鎧騎士 當前離線
googleli 當前離線
原帖由 wawawawa 於 2009-1-25 15:20 發表 你肯出到3K o既話 唔好諗咩10 pro, IE8, W3啦 ATH CK100
原帖由 wawawawa 於 2009-1-25 15:20 發表 [/img][/url] 你肯出到3K o既話 唔好諗咩10 pro, IE8, W3啦 ATH CK100
dube 當前離線