用梗 UE150v for iPhone 聽歌, 覺得中音人聲唔夠厚

用梗 UE150v  for iPhone 聽歌,
用原裝耳膠(M)
覺得中音人聲唔夠厚, 鬆散, 有少少拆聲.
高低音就幾滿意,
請問換乜野配件可以改善埋中音呢?
又, 如果換過對入耳, 差唔多價位 (要有mic for iPhone 3G) 有乜推介呢?

唔該~~~~