一舊云 當前離線
Banned
deelck 當前離線
中級會員
原帖由 一舊云 於 2009-4-10 10:08 發表 thanks !' 見a sir 有 E5 賣, 睇下用係iphone 到會upgrade 去到邊
TOP
diablolo 當前離線
初級會員
froggy 當前離線
金字塔 當前離線
原帖由 froggy 於 2009-4-11 21:30 發表 加耳擴都黎做乜?又唔係用er-4s.. 我估加左都係0分別.. 太多入誤會加耳擴可以令虧mp3變勁.. 好似由mp3 transfer返去WAV一樣
天~sky 當前離線
原帖由 一舊雲 於 2009-4-13 09:59 發表 that mean iphone 唔係一個好既player ??
paco1224 當前離線