想問大家電腦用咩音樂播放軟體?

APE音樂檔WIN十無得播,.搵D播到又無左歌單
都唔知播緊邊首歌

APE音樂檔WIN十無得播,.搵D播到又無左歌單
都唔知播緊邊首歌
imback 發表於 2021-6-27 16:49

如一個APE音樂檔裡面只有一首歌.用PotPlayerSetup就可以播放.
如一個APE音樂檔裡面有好多首歌.要有CUE文件先有歌單.
用Medieval CUE Splitter加入CUE文件.可以把每首歌分割出來.

TOP

用緊AIMP。。。

TOP

繼續千千靜聽。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

winamp

TOP

winamp
verynothing 發表於 2021/6/27 17:46


Winamp 太舊掛?? 已經好似5年以上無新喎...

Aimp or MusicBee, both in portable mode

TOP

iTunes

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 7# Takagi_Akito

邊個最爽,音準?

TOP

用緊Foobar2000播NAS上既FLAC, APE, WAV及MP3,非常好!

有持續追蹤folder更新,有新歌即顯示

TOP