Sony KD-43X8500E

真係要認我黑仔...好間唔鐘右邊mon閃...
打左去sony問話應該右邊panel壞...諗住冇計la...都要整ga...但係一問原來差唔多5千...
點解質素差得禁緊要?
兩年保...過左兩年冇耐就壞!!
最緊要Price e家先賣緊5500!!

youtube search 海賊王
he is a TW DIY. He fixed this problem.
good luck.

TOP

youtube search 海賊王
he is a TW DIY. He fixed this problem.
good luck.
a44264 發表於 2020-5-28 10:31

佢用少少胶纸就解决了。最麻烦都只系装拆十几粒螺丝。

TOP

worth to try

TOP

死马当活马医,医得到最好,医唔到不会输更多

TOP

sony近年質量麻麻,想耐用真系吾好買這

TOP

淘寶買新款平HK好多

TOP

回覆 7# killuer_edwin


淘寶買sony可以正常睇到TVB嗎?
想買大約40至50寸

TOP

回覆 1# ter038


C兄真係唔好彩
我個部SONY 43寸就來用左4年都暫時冇咩問題
兩個月前就買左部65X9500G有3年保,希望聽聽話話

TOP

回覆 7# killuer_edwin

我上年study 過.
以下係唔同O既地方.
- 無playstore
- 少左D 香港default apps, 多左D大陸apps
- Voice 無廣東話輪入.

- 收電視台OK
- 可以自己裝APK,

我攪左好一陣,結果都係香港買部上一代model 算.

TOP