武德輝 當前離線
進階會員
=鋼= 當前離線
TOP
sunhikari 當前離線
想問下台灣除左買giant平D同多款之外,重有無其他正野必買? 有無師兄有運車番香港既經驗? ... 武德輝 發表於 2014-8-30 14:05
rx78_nt-1 當前離線
franklee006 當前離線
fong-tai 當前離線
中級會員
CCa 當前離線
回覆 CCa 以我部IDIOM為例... 香港街公價4880 我係台灣買3650 差得多唔多就自己再諗啦... 但再買啲貴價車 ... =鋼= 發表於 2014-8-31 01:03 PM