純 FF 有無機箱係咁設計

主板 同 電源 係背對背

主板 | 電源

主板 鐵片 電源

TOP

如果橫瞓都算的話,
咁好多橫箱都係咁上下設計,
E.G. TT CORE X5, X9

TOP

聯力有幾隻箱係咁分左右艙

TOP

回覆 2# shimanong


    睇落好似好大部

TOP

回覆  shimanong


    睇落好似好大部
ac97 發表於 2018-6-1 17:47

分艙GE好處係兩邊散熱好D,
比一般機箱厚係必然,
一邊裝火牛,一邊裝底板連HS.
想薄D可以揀返類似HTPC機箱,
火牛瞓喺底板隔離.

TOP

本帖最後由 ac97 於 2018-6-2 11:35 編輯

回覆 6# shimanong


    謝謝,其實係想有無哩d 設計箱可以將現在的箱變細d 又可以通風涼 有一部換用 其他箱(唔講牌子) ok 還有一部箱變細

TOP

回覆  shimanong


    謝謝,其實係想有無哩d 設計箱可以將現在的箱變細d 又可以通風涼 有一部換用 其他 ...
ac97 發表於 2018-6-2 11:34

唔太明樓主咩意思?
係咪想分艙又唔要太大隻箱?
係的話可以考慮上下分艙機箱,
用埋ITX就唔會太大隻,
Antec Cube
https://www.hkepc.com/14794

TOP

本帖最後由 evil666 於 2018-6-2 18:04 編輯

我又問

黑色係sfx psu,藍色係itx mb,紅色係2.5hd
sfx cable 向下,風前入,上出
無display card
會唔會有咁既機箱

case.jpg

TOP

我又問

黑色係sfx psu,藍色係itx mb,紅色係2.5hd
sfx cable 向下,風前入,上出
無display card
會唔會有咁既機箱
evil666 發表於 2018-6-2 17:58

火牛擺前面基本上唔可能風扇前入(會阻風),
如果只係要火牛前置向下+底板,
可以睇下
LIAN LI PC-Q38
http://www.lian-li.com/pc-q38/?lang=zh-hant

不能說的牌子UMX1 PLUS

TOP