R9 380/ 380X 用戶你地有無

Hi,

R9 380/ 380X 用戶你地有無改用其他風扇或水冷?

請分享~

我諗冇乜人會咁投資落呢兩塊野
風冷嘅話,呢兩塊唔算太熱,普通雙扇夠晒,唔值得去改
更加冇乜玩水冷嘅人會將380/380X上水啦...

TOP

380X玩水冷感覺好晒

TOP

290x之前MOD過TAOBX一體水,不過380熱功耗好左應該唔駛

TOP

我自己用R9 380X就無加

TOP

梗係冇

TOP

380 應該唔駛用

TOP

XFX 原裝扇都唔嘈, 對流做好就得

TOP

加埋買個好D 的冷頭條數都夠買390X 了 , 所以結論係 , 中或以下玩水係浪費錢 ( 你有錢另計 )

TOP

Hi,

R9 380/ 380X 用戶你地有無改用其他風扇或水冷?

請分享~
goconnect 發表於 2016-3-2 22:04


   
冇 浪費。。

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone

TOP