我部s10-2 終於加到硬解了!!!

本帖最後由 foot 於 2010-10-24 00:06 編輯

話說我上年買s10-2後,再上taobao買左張broadcom bcm70012
但係s10-2 第二條pci-e mini 係bios lock 左

咁整左好耐都解唔到
果陣只係wlan 個slot, 可以用wifi, 或只有broadcom 硬解
第二條slot跟本癈左

排文排左好耐
終於有ching 話解到bios
http://s10lenovo.com/viewtopic.php?f=44&t=4265

不過, 就算解到
都用唔到個slot... 因為個ching 話原來個empty slot 係only support usb
之後介紹我這張
qcom Q802XKG (約十二元英鎊... 加運費約hk$200)

買左返黎之後,加埋個cracked bios
終於可以有內置wifi (不過都係b g, 因為加埋n 就暫找不到係native usb但mini pci e 既咭)
再加硬解!

之前youtube 睇唔到720p
而家睇到, 好順, 同埋cpu usage 都大約係50-60%
不過1080p 就唔得... 不過, 個resolution 得1024x600, 都唔會1080ga la

有s10-2 既朋友都可以諗吓



http://uploadpic.org/view-pic.php?img=106016

用到BOARDCOM?

TOP

比我開頭簡機~我直接買HP MINI210可能仲好...
不過DIY精神..值得支持

TOP

補D相分享下啦~~

TOP

係呀, 用到broadcom

我聽日加相la

TOP

安裝後


取出的咭




Youtube 720P 中

TOP

支持DIY, 不過俾我都係直接買部有硬解ge netbook好過
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

冇辦法la
我買機果陣都未有ION...

得有hp 既broadcom, 但s10-2 夠輕...

TOP

我都唔係好明
邊張係bc hd? 邊張係wifi?

TOP

我都唔係好明
邊張係bc hd? 邊張係wifi?
ellis 發表於 2010-10-25 21:44


qcom Q802XKG=wifi

broadcom bcm70012 =bc hd

TOP