想問下師兄,Kann Alpha

見現在有一些店舖有優惠價, 本身用Kann 一代, 是否值得入手, 有冇用家評論下?謝謝

減到咁嘅價。值得諗。機身比較熱,kkbox只能hifi ,出唔到hi res。

TOP

回覆 1# wcyaa


  建議聽聲收貨
唔怕大部加少少熱加少少粗聲(呢個價位嚟講)
其實幾抵玩,新機韓磚大大力唔怕有QC問題
我諗個價應該唔會再跳太多,入得過
我都有考慮過

TOP

回覆 3# 天大笑話

之前在DMX用單端3.5聽過,感覺麻麻,網上評論話用平衡會好好多,當時手頭又無平衡線,遲小小去試試平衡先買。

TOP

粗聲又唔覺, 我覺得偏冷聲, 但主要都係睇你用咩耳機, 反而大舊同熱係真, open service 其實又唔太好用
後尾入左部Fiio M11 Plus LTD 之後就直接打kann alpha 入冷宮

TOP

粗聲又唔覺 x2

AK就一定係冷聲,揾到暖聲AK機先驚

Kann alpha去到呢個價位,其實根本唔駛諗同價位的大陸機,要搵更高價機種除外

AK個玩串流真心唔好用,主力聽串流最好玩其他牌子

TOP

回覆 6# 摩囉星

都唔係, 之前部SA700 都冇咁冷
KA 最好係底燥控制得好
至於M11 PLUS 係有驚喜

TOP

本帖最後由 sniperbb 於 2021-7-28 13:55 編輯

上星期响DMX試聽咗幾首歌 ... 唔係我想要既聲, 最後手軟放低咗, 因為部機實在太重  
建議師兄可以試咗先再考慮, 我自己就應該會直接考慮SE180, 但係响街唔多覺有demo

TOP

Se180試聽過原DAC模組,聽感好差,過萬機黎計,應該揾唔到邊部會差過佢……
不過我諗双4497果組應好好多掛?

TOP

回覆 9# 摩囉星

未去到話好差嘅
有聲場,有樂感,就係唔啱聽

TOP