大耳機用係mp3到會唔會好快冇電.??

我有部ipod 想買個頭戴式大型耳筒
唔知用左會唔會好食電...?

[ 本帖最後由 shekhy 於 2009-4-15 18:41 編輯 ]

唔係睇耳機大細
睇功耗多d
入耳都可以用好多電

TOP

原帖由 bibilubi 於 2009-4-15 18:55 發表
唔係睇耳機大細
睇功耗多d
入耳都可以用好多電

Sony MDR-XB500
靈敏度: 104dB/mW
播放頻率: 4 - 24000Hz
呢個呢...晒唔晒電

TOP

原帖由 shekhy 於 2009-4-15 18:58 發表

Sony MDR-XB500
靈敏度: 104dB/mW
播放頻率: 4 - 24000Hz
呢個呢...晒唔晒電

我真係怕聽得個幾鐘-.-...

TOP

真心膠??

TOP

原帖由 lapkwanalex 於 2009-4-17 10:42 PM 發表
真心膠??

說話尊重點

TOP

我覺得係...

TOP

想問下大家部機充滿電之後可以播到幾耐
我聽既都係mp3同wma, 用pl12
播到10令至20個鐘左右
算正常, 多, 定係少 ~?

[ 本帖最後由 windytime 於 2009-5-24 20:31 編輯 ]

TOP