有關 um1 同 um2 的選擇

一直睇左各位好多post, 想選擇比較襟用同舒服ge um系列,

我一般只係用藍芽耳機聽歌, 想問下會唔會浪費左隻um?

而且想問下大家覺得 um1 同 um2 個C/P值值唔值差成千?

係未只有um2先有黑色?

佢原廠個耳膠好唔好?定另外再買耳膠好D?  有無推介?

講真唔聽lossless唔使買咁貴。
你手機聽?

TOP

原帖由 Piglet 於 2009-6-18 21:32 發表
講真唔聽lossless唔使買咁貴。
你手機聽?

我係聽無損
手機聽 < yes,聽無損(ape,tta 果D)轉 wma, 部日本手機內建YAMAHA音樂編碼

[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 22:04 編輯 ]

TOP

原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 22:02 發表

我係聽無損
手機聽 < yes,聽無損(ape,tta 果D)轉 wma, 部日本手機內建YAMAHA音樂編碼

um2 雙單元好好多,補返動鐵冇低音缺點。

TOP

原帖由 Piglet 於 2009-6-18 22:07 發表

um2 雙單元好好多,補返動鐵冇低音缺點。

um1 一單元
um2 雙單元
um3 三單元

咁理解有無錯?

TOP

原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 22:13 發表

um1 一單元
um2 雙單元
um3 三單元

咁理解有無錯?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2009-6-18 23:15 發表
我一般只係用藍芽耳機聽歌 咁你買黎做乜

真係藍芽機完全推唔起um?(我隻係藍芽再插耳塞果D)

就算用左um都係同普通耳塞無分別?

[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 23:21 編輯 ]

TOP

回覆 8# 的帖子

藍牙傳輸得300kbps, 即係最多只係去到320kbps aac嘅質素, 即係你播無損=聽緊mp3

如果你直插, 先至值得買

TOP

原帖由 wingka 於 2009-6-18 23:22 發表
藍牙傳輸得300kbps, 即係最多只係去到320kbps aac嘅質素, 即係你播無損=聽緊mp3

如果你直插, 先至值得買

原來如此, 唔該晒~

TOP