zeroipm 當前離線
世界沒救了
中級會員
Piglet 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 Piglet 於 2009-6-18 21:32 發表 講真唔聽lossless唔使買咁貴。 你手機聽?
原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 22:02 發表 我係聽無損 手機聽 < yes,聽無損(ape,tta 果D)轉 wma, 部日本手機內建YAMAHA音樂編碼
原帖由 Piglet 於 2009-6-18 22:07 發表 um2 雙單元好好多,補返動鐵冇低音缺點。
原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 22:13 發表 um1 一單元 um2 雙單元 um3 三單元 咁理解有無錯?
OSIRIS_ETERNAL 當前離線
Banned
原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2009-6-18 23:15 發表 我一般只係用藍芽耳機聽歌 咁你買黎做乜
wingka 當前離線
原帖由 wingka 於 2009-6-18 23:22 發表 藍牙傳輸得300kbps, 即係最多只係去到320kbps aac嘅質素, 即係你播無損=聽緊mp3 如果你直插, 先至值得買