[操作疑難] 未做實名登記儲值卡,可以打出打入電話

今日增值咗一張年幾前開通但未實名登記的儲值卡,發現張儲值卡可以電話打出打入, 如果繼續用會唔會犯法?

年幾前開通...冇到期日?
有測試清楚   真係可以打出打入通話?

TOP

年幾前開通...冇到期日?
有測試清楚   真係可以打出打入通話?
FT907 發表於 2025-3-26 15:55



    就係因為到期,所以增值, 儲值卡打去我個電話會響,我個電話打去儲值卡都會響

TOP

就係因為到期,所以增值, 儲值卡打去我個電話會響,我個電話打去儲值卡都會響 ...
patrickwong55 發表於 2025-3-26 15:59



    會響  不等同可以通話喎.
未做實名   應該一接電話就會cut 線

TOP

會響  不等同可以通話喎.
未做實名   應該一接電話就會cut 線
FT907 發表於 2025-3-26 16:03



    但我有同一款一儲值卡,都係未登記,係打唔通

TOP

但我有同一款一儲值卡,都係未登記,係打唔通
patrickwong55 發表於 2025-3-26 16:11



    你試過真係可以通話先啦

TOP

OFCA話所有電話智能卡均須在啓動服務前完成實名登記
請教何謂"開通但未實名登記"

TOP

OFCA話所有電話智能卡均須在啓動服務前完成實名登記
請教何謂"開通但未實名登記" ...
se126 發表於 2025-3-26 16:27



    開通咗如果買旅遊plan唔需要實名都用到

TOP

開通咗如果買旅遊plan唔需要實名都用到
patrickwong55 發表於 2025-3-26 16:34


不如講埋係乜卡

TOP

不如講埋係乜卡
se126 發表於 2025-3-26 16:38



    唔講啦,唔想製造混亂

TOP