和記電訊香港終於賺錢,2024年賺600萬

呢600萬係cut cost cut出黎
https://doc.irasia.com/listco/hk/hthkh/annual/2024/cres.pdf

X哥都會蝕水咩?

TOP

X哥都會蝕水咩?
goalsp 發表於 2025-3-22 08:56



舊年蝕到入肉

TOP

不可思議

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 09:58 編輯

回覆 1# rickywk


Cut哂sosim d cs
慳唔少人工
Cut埋門市 全部自助上台
又慳唔少舖租
做靚條數 賣埋d資產比聯通就可以離場

TOP

3馬交條B1 B8今年到期,得返條B3點玩落去?

TOP

回覆  rickywk


Cut哂sosim d cs
慳唔少人工
Cut埋門市 全部自助上台
又慳唔少舖租
做靚條數 賣埋d資產比 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 09:56

其實近年開返多咗門市

TOP

其實近年開返多咗門市
tn1 發表於 2025-3-22 13:39


有一排試過cut門市轉入豐澤擺檔,之後發現條數差好遠又開返門市。

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 18:00 編輯

回覆 6# Linksys999


玩到
非洲中南美洲大把台得條單頻都係咁玩
郵電局政策長期偏重ctm
SmarTone就係因為咁先退出唔玩
3台本身都已經冇心玩 全澳最小站係佢
唔投頻唔出奇 閂左條3G refarm做4G仲有得玩

TOP

回覆  Linksys999


玩到
非洲中南美洲大把台得條單頻都係咁玩
郵電局政策長期偏重ctm
SmarTone就係因為 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 17:49


應該係蝕緊錢,誠哥真係賣唔出寧願蝕住做都肯?

TOP