ben20034 當前離線
進階會員
donaldswl 當前離線
初級會員
原帖由 ben20034 於 2009-10-11 12:23 發表 HTC其實想玩windows定google??
TOP
Polynomials 當前離線
中級會員
duoshock 當前離線
tommy0605 當前離線
原帖由 duoshock 於 2009-10-11 16:13 發表 我身邊有D見我用magic,佢就同我講, HTC個system 好用咩? 所以HTC只要賣到機OK. 有好多人跟風買PDA phone,係因為潮流而買.連自己部機用緊咩system都唔知
antony85 當前離線
原帖由 tommy0605 於 2009-10-11 19:31 發表 有D人用iphone都唔識玩app.......『app係咩黎?』