HTC其實想玩windows定google??

HTC其實想玩windows定google??

原帖由 ben20034 於 2009-10-11 12:23 發表
HTC其實想玩windows定google??


玩乜都冇所謂,反正佢賣手機, 啲機有人買就得啦...

TOP

食兩家茶飯唔得咩??

TOP

我身邊有D見我用magic,佢就同我講, HTC個system 好用咩?
所以HTC只要賣到機OK. 有好多人跟風買PDA phone,係因為潮流而買.連自己部機用緊咩system都唔知

TOP

原帖由 duoshock 於 2009-10-11 16:13 發表
我身邊有D見我用magic,佢就同我講, HTC個system 好用咩?
所以HTC只要賣到機OK. 有好多人跟風買PDA phone,係因為潮流而買.連自己部機用緊咩system都唔知

有D人用iphone都唔識玩app.......『app係咩黎?』

TOP

原帖由 tommy0605 於 2009-10-11 19:31 發表

有D人用iphone都唔識玩app.......『app係咩黎?』

我啊媽就係
日日叫我幫佢手

TOP

原帖由 ben20034 於 2009-10-11 12:23 發表
HTC其實想玩windows定google??

Android la 比WM 快...app 唔洗左穩右穩

TOP