EVANGELION 當前離線
初號機
進階會員
dochi 當前離線
dm568
TOP
原帖由 dochi 於 2009-10-3 02:27 發表 冇, 就算有d 排位都唔同電腦......
hoho425 當前離線
中級會員
原帖由 hoho425 於 2009-10-6 10:57 發表 打直用同打橫用,你就見到
艾域 當前離線
原帖由 艾域 於 2009-10-8 21:01 發表 可以整到嫁,你修改番SKIN入面DEF.INI 將D SPACE SET番細D就可以嫁喇
原帖由 EVANGELION 於 2009-10-9 01:22 發表 邊一個file?