[操作疑難] 3D打印nas機箱,4盤位千鬆j4125!

本帖最後由 jackwong717 於 2023-2-28 16:58 編輯

有冇師兄玩緊,好似幾過癮!
呢度唔知係咪齊晒料,加hdd裝os就完成?
大家討論下!
https://youtu.be/4l6VZLduynQ

Note 11 pro 5G

Screenshot_2023-02-28-16-00-42-907_com.taobao.idlefish-edit.jpg (144.73 KB)

Screenshot_2023-02-28-16-00-42-907_com.taobao.idlefish-edit.jpg

有冇師兄玩緊,好似幾過癮!
呢度唔知係咪齊晒料,加hdd裝os就完成?
大家討論下!
https://youtu.be/4l6VZ ...
jackwong717 發表於 2023-2-28 16:05



    計埋運費...羊仔對港圓....唔平WO...

TOP

本帖最後由 qkuser 於 2023-2-28 16:33 編輯

個bom表齊晒, 可自己印. 我諗住改一改張圖. 因為唔想用暢網j4125 , 想用我隻4 x 2.5g 的n5105  .

TOP

計埋運費...羊仔對港圓....唔平WO...
口o口 發表於 2023-2-28 16:24

有現成野就可玩下,不過始終用膠,散熱唔會太好.可能會過熱.

TOP

計埋運費...羊仔對港圓....唔平WO...
口o口 發表於 2023-2-28 16:24

約1200-1300左右,如果齊料,
S記半價了

TOP

個bom表齊晒, 可自己印. 我諗住改一改張圖. 因為唔想用暢網j4125 , 想用我隻4 x 2.5g 的n5105  . ...
qkuser 發表於 2023-2-28 16:32


咁要itx+1u牛,大好多。
不過都過癮,係要配件慢慢執,

TOP

本帖最後由 qkuser 於 2023-2-28 17:12 編輯
咁要itx+1u牛,大好多。
不過都過癮,係要配件慢慢執,
jackwong717 發表於 2023-2-28 17:06

我隻都係d mini 機,同j4125 差唔多大. 但有4口 2.5g 那種. 所以不會很大, 主要改返個接口面版就ok.
不過最大問題都係散熱. 所以都未必整.散熱唔好hdd 好易死

TOP

回復 7 #qkuser

咁等你打印出post,
又或者淘佬成機賣。

Note 11 pro 5G

TOP

回復 qkuser

咁等你打印出post,
又或者淘佬成機賣。

Note 11 pro 5G
jackwong717 發表於 2023-2-28 17:15

最主要開過d 孔就得. 但未排到玩呢個.要遲d 先
qnas.png

TOP

個bom表齊晒, 可自己印. 我諗住改一改張圖. 因為唔想用暢網j4125 , 想用我隻4 x 2.5g 的n5105  . ...
qkuser 發表於 2023-2-28 16:32



    改完可SHARE..或你印左成品同你買? 真心需要...

TOP