明火沐釷 當前離線
中級會員
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
因為要用到64Gsd卡所以買咗佢, 今日試用..........發覺好難至插到入USB3頭, 無論係機箱前板位定延長線都一 ... 明火沐釷 發表於 2017-5-5 22:52
TOP
jacky9752 當前離線
belleville 當前離線
進階會員
me 都用緊 g4, 抽插無乜問題 belleville 發表於 2017-5-9 22:38
kelvin31 當前離線