[記憶卡] 京士頓G4讀卡器問題?(G4用家請入)

本帖最後由 明火沐釷 於 2017-5-6 15:44 編輯

因為要用到64Gsd卡所以買咗佢,
今日試用..........發覺好難至插到入USB3頭,
無論係機箱前板位定延長線都一樣,
要極大力,
至插得入(插機箱前位插成部機搖晒,幾驚整壞HD)
之後再睇返個讀卡機佢個頭四個角位都係直角
cardreader.GIF
藍色係G4(四邊方角) 白色(四邊少圓)係我之前啲什嘜機
有無ching有咁嘅情況????!!!

因為要用到64Gsd卡所以買咗佢,
今日試用..........發覺好難至插到入USB3頭,
無論係機箱前板位定延長線都一 ...
明火沐釷 發表於 2017-5-5 22:52

藍色係USB3.0/3.1、白色嗰個係USB2.0

TOP

回覆 2# harryytm


我幅圖係對比個插頭外觀=.=!!!
藍色係g4頭(四邊方角)
白色頭係就四邊少圓角

今日未開機試晒前板四個頭(2xusb2;2xusb3)
插入去要搖呀搖~~~至插得夠入(detect到)
拆出嚟都係搖呀搖~~~拎得出嚟....

插咗usb咁多年好少見咁實淨插頭..........

再試埋手上三條usb3延長線
都一樣咁難搞

覺得關G4個插頭事
手指摸個G4插頭邊明顯係覺得起角
手上其他手指插頭係無嘅!!!!

有無用G4嘅ching 有同樣情況/感覺????

TOP

唔通買咗次貨???

TOP

TOP

me 都用緊 g4, 抽插無乜問題

TOP

me 都用緊 g4, 抽插無乜問題
belleville 發表於 2017-5-9 22:38



    開始係緊啲,抽插多幾次就會鬆少少

TOP

唉!
早知就買T牌七十文唔使...........
諗着佢食到UII至買佢(貴T牌少少)..........

TOP

IMG_20170509_231958.jpg
完全無問題。
直插底板BACK PANEL 有無問題先?

TOP