家用WIFI7 選擇

而家用緊Orbi WIFI6 MESH 兩隻, 咁BB升級到2G, 想換. 如果二揀一, Orbi 定 Netgear好?

其中一隻WIFI有A房, 用來睇Netflix 冇問題, 另一間B房在旁邊, 如果一齊關門, B房內用Zoom間中就會窒下窒下, 如果改用WIFI7會不會好點?

Thanks!!!

ching, 想請問月費幾多, 合約期? 你有無要隻 TP-link ?佢剛叫我上 2G thks a lot

TOP

有無手提, 筆電支援WIFI 7?

TOP

https://www.hktvmall.com/p/H6024001_S_MS037

mercusys mr47be
做緊$1111

TOP

本帖最後由 pbodq 於 2024-11-9 17:46 編輯
有無手提, 筆電支援WIFI 7?
dulik 發表於 2024-11-6 09:42 PM



大把, 隨便揀都有, 如
https://www.lenovo.com/hk/zh/p/l ... BlIXlm-Q#tech_specs

昨晚買左部WiFi6版本



到左貨, 原來係Wifi 7, Intel BE201 320MHz @ 6GHz, 開箱文我就懶得出了
因為我都唔care, 屋企繼續用WiFi 4 (n)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 2# tkphilip


    2G 有咩用? 貴1蚊我都唔會要

TOP

同價upgrade. 同埋想試下會否netflix同zoom一齊用會否窒.

因為不知是bb問題還是WIFI問題, 想換埋WIFI7看看穿透會否好點.

TOP

回覆 4# kinping7714

想問WIFI7係咪都可以解決到房內收得不好的問題, 如果房內的配置不變的話.

TOP

用緊AC,一齊開netflix+視像都好流暢,
免費畀2G我都冇用。
日後2G價貴番,想降番1G又要哆一輪!

TOP

萬幾蚊隻router真係第一次見

https://www.price.com.hk/product.php?p=634345

TOP