icefire415 當前離線
初級會員
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
TOP
必思 當前離線
特級會員
DeathSon 當前離線
原帖由 必思 於 2008-11-6 17:11 發表 養乜野車?泊邊度?泊爛地幾佰蚊一個月都可以.我公司附近日泊都係幾十蚊.仲要有蓋. 日日渣可能油錢,隧道錢仲勁
jimie 當前離線
進階會員
Zam 當前離線
中級會員
cktse 當前離線
F22 當前離線
投資初哥
god123456 當前離線
原帖由 F22 於 2008-11-7 15:31 發表 我就肯定係油錢, 因為我個屋材有蓋停車場只須$200 per month
原帖由 god123456 於 2008-11-7 15:34 發表 好平! 華員村?