養車用最多錢嘅會唔會係車位呢?

因為屋企要交車位,出街又係車位.
大家覺得係唔係呢?

我就係油錢

TOP

養乜野車?泊邊度?泊爛地幾佰蚊一個月都可以.我公司附近日泊都係幾十蚊.仲要有蓋.
日日渣可能油錢,隧道錢仲勁

TOP

原帖由 必思 於 2008-11-6 17:11 發表
養乜野車?泊邊度?泊爛地幾佰蚊一個月都可以.我公司附近日泊都係幾十蚊.仲要有蓋.
日日渣可能油錢,隧道錢仲勁


我果邊爛地都$1200

TOP

每日計 basic
parking : $80 公司  + $60 屋企
gas         : $100
隧道       :  $50

應該 parking 勁 D

TOP

比例上....
除非係搵食車,如果唔係點都係車位貴

TOP

比例上反而係油錢隧道錢最多...

TOP

我就肯定係油錢, 因為我個屋材有蓋停車場只須$200 per month

TOP

原帖由 F22 於 2008-11-7 15:31 發表
我就肯定係油錢, 因為我個屋材有蓋停車場只須$200 per month


好平!
華員村?

TOP

原帖由 god123456 於 2008-11-7 15:34 發表


好平!
華員村?

兄台你又係住果度

TOP