[舊料,不喜勿入]對私家車及輕型貨車的新牌司機實施暫准駕駛執照計劃(即P牌)會於明年初生效

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

good news

TOP

P牌係咪唔行得高速公路??

如果住屯門咪考完都無用??

TOP

原帖由 yishiro 於 2008-12-15 00:17 發表
P牌係咪唔行得高速公路??

如果住屯門咪考完都無用??

你可以行下路

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 yishiro 於 2008-12-15 00:17 發表
P牌係咪唔行得高速公路??

如果住屯門咪考完都無用??

可以, but cannot on fast lane.

TOP

P牌不可以行在三線或以上的高速公路上行快線,即最右個條線

TOP

顶!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

P牌唔係唔可以行快線同埋車速唔過70ja咩?

TOP