華為智慧屏 V55i-A 抵唔抵玩?

本帖最後由 奶茶走甜 於 2020-8-17 18:41 編輯

最初係睇中小米部量子點55吋,但漏光問題嚴重同內地網友個 vs 榮耀智慧屏拆機對比之後就對 榮耀智慧屏Pro 有啲興趣,榮耀智慧屏Pro TB 818 活動賣 ¥3299(2+32gb),行行吓見到主線華為品牌部 V55i-B 功能差唔多但就有 4+32gb,818 價只係貴 100 賣  ¥3399,當我仲考慮緊,點知開一淘佢推咗部蘇寧店嘅 V55i-A(4+64gb)俾我,click 入去發現有張 ¥940 劵,實付價係 ¥3999-940=¥3059,感覺好似好抵…

補充:我預咗佢個鴻蒙系統喺香港可能好多功能都用唔到,但如果當佢普通電視睇你哋覺得抵唔抵玩?

Screenshot_20200817-181005.jpg

最初係睇中小米部量子點55吋,但漏光問題嚴重同內地網友個 vs 榮耀智慧屏拆機對比之後就對 榮耀智慧屏Pro  ...
奶茶走甜 發表於 2020-8-17 18:37

鴻蒙系統唔知對 android apps兼容點

最怕冇 apps用

變咗自閉低智屏

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

回覆 2# kofz

我見啲 comments 話可以 usb 裝 apk

TOP

回覆  kofz

我見啲 comments 話可以 usb 裝 apk
奶茶走甜 發表於 2020-8-17 18:46

usb安apk就簡單

TOP

就當買黎研究"自主研發",支持強國 OS 咯

TOP

买电视机同买股票一样道理,一见到用“量子”,“生物科技”诸如此类“先进”名词,就99%有伏,剩返1%睇你搏唔搏

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

买电视机同买股票一样道理,一见到用“量子”,“生物科技”诸如此类“先进”名词,就99%有伏,剩返1%睇你 ...
hanzawa 發表於 2020-8-18 08:59


咁量子點係新標準嚟嘅,色域廣啲出到顏色多啲,但小米嗰部口碑就好差,另外我提到榮耀/華為嗰三部都唔係量子點嚟,華為量子點要65吋起跳…對我嚟講太大了

TOP

五六十年前什么都是原子,原子笔,原子丝袜,原子軚。
科技进步了,“原子”进化成“量子”,其实跟物理学的量子没有什么关系,就像是“原子”乜乜物物的一个呺人的名词

TOP

最初係睇中小米部量子點55吋,但漏光問題嚴重同內地網友個 vs 榮耀智慧屏拆機對比之後就對 榮耀智慧屏Pro  ...
奶茶走甜 發表於 2020-8-17 18:37



    收唔收到香港電視台?

TOP