各位有冇打蠟?

我想打, 不過見到部車好多位都甩漆就覺得打左都冇咩用

我自己人手打的

TOP

一個月打一次,自己郁手.

TOP

一個月打一次!? :o

TOP

原帖由 da87 於 2009-1-9 19:21 發表
一個月打一次!? :o

係,因為架車比人洗,洗到有d殘嘅咁感覺 打完蠟會開心d.

TOP

打蠟其實咪又係傷車漆既活動......

TOP

Not even once since I got my brand-new car at 10/2005.

TOP

原帖由 cktse 於 2009-1-10 00:05 發表
打蠟其實咪又係傷車漆既活動......

打蠟其實係唔傷車漆既 打完仲有層蠟面護漆添

TOP

原帖由 ahung922 於 2009-1-10 07:52 發表

打蠟其實係唔傷車漆既 打完仲有層蠟面護漆添

睇你打咩臘啦....
粗臘都會傷

TOP

但如果架車好似我咁, 有好多小傷痕, 俾人幾舊水打一次會唔會都靚好多?

TOP