peterlws 當前離線
進階會員
FW3152 當前離線
Poor
特級會員
TOP
kf 當前離線
養不教,父之過,教不嚴,師之惰 .. ...
da87 當前離線
原帖由 da87 於 2009-1-9 19:21 發表 一個月打一次!? :o
cktse 當前離線
bchiu 當前離線
鍾意揸車又鍾意紅酒
中級會員
ahung922 當前離線
原帖由 cktse 於 2009-1-10 00:05 發表 打蠟其實咪又係傷車漆既活動......
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 ahung922 於 2009-1-10 07:52 發表 打蠟其實係唔傷車漆既 打完仲有層蠟面護漆添