cktse 當前離線
進階會員
kf 當前離線
養不教,父之過,教不嚴,師之惰 .. ...
蝴蝶掩響邊.jpg (95.66 KB)
下載次數:46
2009-2-3 09:48
TOP
6mui 當前離線
正中人渣
原帖由 kf 於 2009-2-3 09:39 AM 發表 喂,裝咗個勁嘢喎 我唸應該喺風隔鼓下面,跟住條油門 威也 就會睇到.
wa2000 當前離線
原帖由 kf 於 2009-2-3 10:39 發表 架車係2手? 風隔入氣口有d嘢唔係你裝? 睇得唔係好清楚,好似勁龍氣流增壓器. 點解要塭蝴蝶掩?
原帖由 wa2000 於 2009-2-3 12:51 發表 入風口個並野唔係應該係個AIR FILTER之後先有效既咩? 搵蝴蝶掩唔係要SET返個怠速就係要洗下佢.
Kammy 當前離線
華賽 - 真名阿力別名擒尾 . ...
初級會員
sikmansherman 當前離線
中級會員
原帖由 sikmansherman 於 2009-2-3 07:02 PM 發表 開左風隔蓋,拎走風隔就應該會見到