蝴蝶掩響邊?

想睇下響邊不過我搵唔到...

附圖


[ 本帖最後由 cktse 於 2009-2-3 08:42 編輯 ]

喂,裝咗個勁嘢喎
我唸應該喺風隔鼓下面,跟住條油門 威也 就會睇到.

[ 本帖最後由 kf 於 2009-2-3 09:48 編輯 ]

蝴蝶掩響邊.jpg (95.66 KB)

蝴蝶掩響邊.jpg

TOP

睇離在風格下面

TOP

原帖由 kf 於 2009-2-3 09:39 AM 發表
喂,裝咗個勁嘢喎
我唸應該喺風隔鼓下面,跟住條油門 威也 就會睇到.

我唔知喎...咩勁野?
下面...咪即係要拆開先見到?

TOP

架車係2手? 風隔入氣口有d嘢唔係你裝? 睇得唔係好清楚,好似勁龍氣流增壓器.
點解要塭蝴蝶掩?

[ 本帖最後由 kf 於 2009-2-3 10:42 編輯 ]

TOP

原帖由 kf 於 2009-2-3 10:39 發表
架車係2手? 風隔入氣口有d嘢唔係你裝? 睇得唔係好清楚,好似勁龍氣流增壓器.
點解要塭蝴蝶掩?


入風口個並野唔係應該係個AIR FILTER之後先有效既咩?

搵蝴蝶掩唔係要SET返個怠速就係要洗下佢.

TOP

原帖由 wa2000 於 2009-2-3 12:51 發表


入風口個並野唔係應該係個AIR FILTER之後先有效既咩?

搵蝴蝶掩唔係要SET返個怠速就係要洗下佢.

無錯,如果真係勁龍就緊係裝係隔後入氣位會好d啦,可能佢裝咗2個

TOP

TOP

開左風隔蓋,拎走風隔就應該會見到

TOP

原帖由 sikmansherman 於 2009-2-3 07:02 PM 發表
開左風隔蓋,拎走風隔就應該會見到

要再睇睇係咪......

TOP