kkhkkh 當前離線
進階會員
黃金俠 當前離線
退休mode已啟動
特級會員
TOP
6mui 當前離線
正中人渣
townace01 當前離線
中級會員
綠豆豆 當前離線
SSD on notebk
原帖由 townace01 於 2009-2-1 23:26 發表 3500cc, 比牌費都大鑊喇
ckkong97 當前在線
間呎II 號
原帖由 kkhkkh 於 2009-2-1 22:15 發表 買左架97年Acura 3.5 用左萬6銀 我想知用油大約幾多$/km? 由粉嶺->ssp 3百蚊來回夠唔夠?
jasonwong 當前離線
原帖由 jasonwong 於 2009-2-1 23:38 發表 haha... my car = 96 Acura 3.5RL... only 6K
原帖由 ckkong97 於 2009-2-1 23:30 發表 11 年車....