大家用咩apps 去關GPRS 架 ?

好似wm 個nodata 咁果D

我用開quick settings

TOP

quick settings FTW!!

TOP

但點關左個gprs 架 ?
佢無依樣既 ?

TOP

我用switchpro

TOP

用switchpro

TOP

我都係用 switchpro

TOP

我都係用 switchpro
觀星是答案 發表於 2010-9-12 11:36



    D顏色好有心機改喎

TOP

如果我點都唔會用3G, GPRS.. 但會用屋企個WIFI, 學校個WIFI.
咁係咪刪曬D APN就得?

TOP

我用dcswitch
超簡單

TOP