馬自達士必 當前離線
HKEPC 愛車人士
Moderator
IMAGE_206.jpg (167.79 KB)
下載次數:51
2009-2-21 23:55
jj-200 當前離線
進階會員
TOP
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 馬自達士必 於 2009-2-21 23:55 發表 今日係屯門停燈位時,見到架 premacy 右轉時唔知搞乜,撞埋個欄杆,本來想幫佢報警,點知個司機落車望望就走左............
GI_Joe 當前離線
生命在乎於生活
edo963 當前離線
LOGO 當前離線
原帖由 LOGO 於 2009-2-22 00:40 發表 唔走又扣分要賠埋欄杆
killer_queen 當前離線
原帖由 edo963 於 2009-2-22 00:39 發表 屯門市中...
乜都唔識 當前離線
asv2 當前離線
長老會員
原帖由 killer_queen 於 2009-2-22 13:49 發表 應該係『新屯中』個頭 ~~