有無師兄用緊富士R2?

07 年二手都係五六萬

個 CVT 波箱吾知易不易壞呢?

原帖由 tonyape 於 2009-2-20 09:38 發表
07 年二手都係五六萬

個 CVT 波箱吾知易不易壞呢?

CVT 都用左咁多年...仲問依樣野?????
都係果句.....易唔易壞睇上手點保養

TOP

原帖由 tonyape 於 2009-2-20 09:38 發表
07 年二手都係五六萬

個 CVT 波箱吾知易不易壞呢?

我當初都對R2都有興趣....
不過得 660cc 有點卻步

[ 本帖最後由 GI_Joe 於 2009-2-20 14:57 編輯 ]

TOP

daily use is already ok

car crash get 5 stars

TOP

試過車
引擎波箱就無乜期望架啦
係衰在後座我連入去都入唔到

TOP

富士係咪subaru??
我反香港都想買R2... 但好似無力水咁...

TOP

原帖由 Mino 於 2009-2-20 07:58 PM 發表
富士係咪subaru??
我反香港都想買R2... 但好似無力水咁...

k-car你想有幾好力

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2009-2-20 20:03 發表

k-car你想有幾好力

咁渣開2.5L, 渣660cc 會好無feel 架嘛....
不過香港應該唔錯掛

TOP

CVT波箱基本上好慳油,易唔易壞要睇上手車主有無惡操囉,
我覺得買得呢d 660cc 車仔,
1.後生仔想玩 fun
2.車價平同想慳油掛
好內之前座過朋友架大發 move turbo.車身輕靈活易睇位泊車易有turbo加速都幾爽.
不過車身窄重心高車唔太定 油費好似要個幾

TOP

原帖由 monchai_kit 於 2009-2-20 19:07 發表
試過車
引擎波箱就無乜期望架啦
係衰在後座我連入去都入唔到

係呀~ 我去灣仔掃把佬試坐...真係覺得都幾細...唔好話後座....Driver位我都覺得有D窄

咁樓主有無去睇過 三0

TOP