tonyape 當前離線
初級會員
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 tonyape 於 2009-2-20 09:38 發表 07 年二手都係五六萬 個 CVT 波箱吾知易不易壞呢?
TOP
GI_Joe 當前離線
生命在乎於生活
特級會員
monchai_kit 當前離線
進階會員
Mino 當前離線
Psychologist
*~ICE~* 當前離線
原帖由 Mino 於 2009-2-20 07:58 PM 發表 富士係咪subaru?? 我反香港都想買R2... 但好似無力水咁...
原帖由 *~ICE~* 於 2009-2-20 20:03 發表 k-car你想有幾好力
kf 當前離線
養不教,父之過,教不嚴,師之惰 .. ...
原帖由 monchai_kit 於 2009-2-20 19:07 發表 試過車 引擎波箱就無乜期望架啦 係衰在後座我連入去都入唔到