劏車

架車唔要啦!
想劏左算!
但牌簿唔見左?
唔知點做好呢?
323.jpg

[ 本帖最後由 eohotman 於 2009-2-16 19:01 編輯 ]

冇牌簿都劏得車。如果真係劏,記住問劏房即場攞劏車紙俾你 !! 日期要當日 !!

TOP

呢個時候最好打1823
我唔記得注消車輛登記無牌簿得唔得

TOP

原帖由 killer_queen 於 2009-2-16 19:22 發表
冇牌簿都劏得車。如果真係劏,記住問劏房即場攞劏車紙俾你 !! 日期要當日 !!


冇牌簿都劏得車? 真係?

TOP

劏房唔會要你牌薄,你取得合法劏房的劏車紙後,就可以到運輸處辦理車輛註消手續!

TOP

looks cool wor,why 劏...

TOP

原帖由 不OC的OC•illso 於 2009-2-16 21:18 發表
looks cool wor,why 劏...

香港比較特別
十幾年車就,懶得整

TOP

朋友比
95車3月到期,又要驗車,又要牌費,
死氣候又要換
個殼又殘:funk:
送比人都無人要
平時返工用2個轆
一個月用唔到四次

TOP

有幾舊水收番

TOP

有冇機頭可以....

TOP