維修一問

部車司機位個電動窗個制壞左(車房check 個電容燒左)報500+300(人工)

其他地方整會不會平過他?

通常整冷氣幾錢到(開耐左出熱風)?好似話個泵有問題

Thanks (新手一個 鈴木車)

另外邊度買到車套?行過MK不見有

原帖由 bcc2006 於 2009-2-16 00:07 發表
部車司機位個電動窗個制壞左(車房check 個電容燒左)報500+300(人工)

其他地方整會不會平過他?

通常整冷氣幾錢到(開耐左出熱風)?好似話個泵有問題

Thanks (新手一個 鈴木車)

另外邊度買到車套?行過MK不見有


部車司機位個電動窗個制壞左(車房check 個電容燒左)報500+300(人工)
其他地方整會不會平過他?
>>問多幾間啦.

通常整冷氣幾錢到(開耐左出熱風)?好似話個泵有問題
>>如果要換冷氣泵, 預返 2K 以上 (仲要係翻新)  
全新的來個 Double 啦

TOP

燒電容....定FUSE ?  
電容位置在那裡?
整冷氣, CHECK 左死咩先拉, 唔好自己估.
車套就試下去SSP 金XX找找拉.

[ 本帖最後由 jj-200 於 2009-2-16 00:51 編輯 ]

TOP

車套周圍都有

我suggest如果你去mk買就去興x行,貨架底
ssp就去金x誌

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冷氣是否開耐了才出熱風,是的話就是乾燥劑(沙樽)過期.
一般換沙樽是千零蚊.

TOP

電窗燒摩打電容唔出奇吖.燒FUSE就全部窗都o郁唔到啦!!

TOP

可以自己落去零件鋪問下價o既 !!

TOP

電窗, 冷氣

電窗線路不算復雜, 我自己換過開關, 是ㄧ個 rocker switch
可以反方向電路, 如果摩打燒會比較貴.
冷氣壞要看系吾系漏雪種, 如果有零件漏,換泵會比較難整同貴. 加番雪種是短期解決方法.

TOP

我未得閒拿去其他車房睇!

上年去驗車時同我講果下就是呢幾個問題

1. 冷氣開頭會有冷風出,開耐左就沒冷風,會出熱風,有車房講過要換泵(其實去專整冷氣的車房報價好定去普通車房?邊種平d?)會不會有d詳細d check!
2. 想問個標有個 <!>,是要換d嘜?是不是要加水?
3. 電動窗(零件鋪 << 可以去其邊度找?)
4. 幾耐要換哂d油同其他的野(電油以外果D),是否半年到一年?

Thanks.(新手都常買2手車都會出現的問題,又沒識好的車房)

TOP