GI_Joe 當前離線
生命在乎於生活
特級會員
townace01 當前離線
中級會員
TOP
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
jj-200 當前離線
進階會員
shun0715 當前離線
初級會員
G544 當前離線
元老會
馬自達士必 當前離線
HKEPC 愛車人士
Moderator
黃金俠 當前離線
退休mode已啟動
原帖由 蔥頭 於 2009-2-12 11:17 發表 我就萬2左右換一次(我4000換一次engine oil, 換3次engine oil就換一次波箱油
原帖由 黃金俠 於 2009-2-12 20:36 發表 4000咁快...咁個個月都換