hang1982 當前離線
進階會員
蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
TOP
原帖由 蔥頭 於 2009-3-29 23:19 發表 如果你無要求既....咪OK囉.... 有DD要求既話....都係買返日本牌子好 我係過來人
原帖由 hang1982 於 2009-3-29 23:22 發表 可唔以講下你用雜牌野有咩評語?