同樣都係Qualcomm MSM 720x CPU

HTC Hero用機械人系統,一個字爽
HTC HD/TP2/D2用WM系統,咩料大家心照
講到底都係因爲WM對ARMv6(ARM11)嘅CPU支援差,ARMv7(Cortex A8)就更加
真係希望WM7生生性性做好對新硬件嘅支援,先至令我有興趣繼續用WM機

Wm is poor

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

wm 就真係沒有反省過
ipaq 時開始用,代代追,部部用唔到一陣就頂唔順
x1 係我最後

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EVIS 於 2009-10-17 09:40 發表
個人覺得....方便重要過爽....
我都想玩下機械人, 但有wvga先會諗
玩過朋友部magic,上youtube睇片好似睇騎兵片咁


magic 睇 youtube有兩個解像度
如果用3.5g或者2g就自定低解像,低解像係會起格﹗
如果用wi-fi就自定高解像,高解像就好清﹗
當然用 3.5g都可以睇到高解像,不過就要手動啦﹗

至於wm ga放便,以前我都用過,下下要揾支野來按d死人制
我真係唔明有乜咁放便

[ 本帖最後由 linuxlam 於 2009-10-17 10:16 編輯 ]

TOP

回覆 6# 的帖子

用3.5G要用手轉?係唔係播片時按menu可以播到黎睇?

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-10-16 21:18 發表
HTC Hero用機械人系統,一個字爽
HTC HD/TP2/D2用WM系統,咩料大家心照
講到底都係因爲WM對ARMv6(ARM11)嘅CPU支援差,ARMv7(Cortex A8)就更加
真係希望WM7生生性性做好對新硬件嘅支援,先至令我有興趣繼續用WM機


HTC HD/TP2/D2 依 3 部都係行 480x800, 比 HERO 高, 我自己用 HTC HD + COOK ROM , 如果唔係有 APPS 係 background load 緊野, 都已經好爽! 不過我都係覺得,iPhone 最爽.......

TOP

原帖由 EVIS 於 2009-10-17 09:40 發表
個人覺得....方便重要過爽....
我都想玩下機械人, 但有wvga先會諗
玩過朋友部magic,上youtube睇片好似睇騎兵片咁

你第一句同第二句有矛盾= =

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP