~Mac迷~ 當前離線
重新做人
特級會員
thefworld 當前離線
中級會員
TOP
David Kirk 當前離線
中立評論員
Banned
nigel 當前離線
進階會員
EVIS 當前離線
linuxlam 當前離線
原帖由 EVIS 於 2009-10-17 09:40 發表 個人覺得....方便重要過爽.... 我都想玩下機械人, 但有wvga先會諗 玩過朋友部magic,上youtube睇片好似睇騎兵片咁
正宗球迷 當前離線
javahuan 當前離線
原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-10-16 21:18 發表 HTC Hero用機械人系統,一個字爽 HTC HD/TP2/D2用WM系統,咩料大家心照 講到底都係因爲WM對ARMv6(ARM11)嘅CPU支援差,ARMv7(Cortex A8)就更加 真係希望WM7生生性性做好對新硬件嘅支援,先至令我有興趣繼續用WM機
Mino 當前離線
Psychologist