終於找到現時全世界最好規格嘅DAC

Topping D90SE,埋6998,唔夠錢買。

Topping D90SE,埋6998,唔夠錢買。
火雲耶神 發表於 2021-7-16 21:58


有咩特別?

TOP

有咩特別?
arrychiu 發表於 2021-7-16 10:20 PM



    https://audiosciencereview.com/f ... balanced-dac.24235/

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

AKM change to ESS   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
Lando 發表於 2021-7-17 10:46 AM



    not bad

TOP

如果都6K幾,點解我唔買GUSTARD DAC-A22?
https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=1#detail

TOP

AKM change to ESS   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
Lando 發表於 2021-7-17 10:46


AKM 燒咗間廠嗎!唔轉用 ESS,唔通用 BurrBrown 咩?

TOP

本帖最後由 lklok825 於 2021-7-18 19:04 編輯



A22用AKM晶片,晶片唔夠,定價比出貨時好似高咗

呢部D90SE好多外國評論都好正面,9038+1612 量度出數值指標都非常好,有外國評論甚至話解碼部分比RME ADI-2 DAC好 <--搞到我都好有興趣,唔知香港邊度有得試
不過量度出來的數值高唔高代表出嚟啲聲好唔好聽,ES9038pro 調聲不容易,用headphone同喇叭聽又有分別,畢竟聽感真係好主觀個人,唔太敢盲狙

TOP

本帖最後由 kenken33 於 2021-7-19 02:56 編輯

現時全世界最好當你晶片論唔好話得1粒9038PRO,用2粒9038PRO或以上都N咁多部啦 ,仲未計大廠調較功力。

https://www.aria-audio.com/products/soulnote-d2-da-converter
呢部有四粒9038PRO

TOP

本帖最後由 mickey1234 於 2021-7-19 06:05 編輯

唔識野會:嘩

識野既:哈⋯⋯

用最高既晶片係無用,線路唔好已經死得,仲有調音

年幾前玩過部d70,差過fostex a8,開頭唔死心煲下佢,半年後都係頂唔順

真心講,玩過大陸啲電子器材,大部分都有不同情度使用及設計問題,用過嘅人會明白

TOP