小小米 當前離線
中級會員
chue 當前離線
特級會員
TOP
vichui 當前離線
想學下點寫SCRIPT ... 請問點樣開始同有冇公司會用緊DOCKER ? 小小米 發表於 2019-10-3 16:01
用Docker 有幾個層次 1. 用image run app 2. 用docker-compose link-up 多個container 一兼做野 3. 寫Docke ... vichui 發表於 2019-10-6 16:37
wongspace 當前離線
進階會員