[技術討論] 換電換到一肚火 更新#43

本帖最後由 hkyung 於 2017-12-4 09:05 編輯

上兩星期係FB 搵咗間野換電, 正常熄車再搵另外粒電夾住架車, 不過佢唔用野夾住
一野拎支針吉穿條電線+極如下圖, 過程中仲出火花  最後ISTOP 唔著, 要比人RESET 我係FB POST 個事實出嚟,佢老X又話追究我呢樣那樣, 真係未見過D人惡成咁
BBBBBB.jpg

我住九龍,去南記或者去天上人間換。

你邊間換?開名嗎?

TOP

呢度開得名嗎?

TOP

點解換電要吉穿條電線+極既?

TOP

回覆 1# hkyung
開名唔該!  呢D年唔小人中招  我未見過人咁樣換電   最多係搵舊好渣既電答落去換

TOP

我去開十三街環球
邊間?開名啦?

TOP

呢度開得名嗎?
hkyung 發表於 2017-11-28 09:53

間野係邊一區?

TOP

自己fb search 福如海鮮酒家 係高山  記住睇comment

TOP

福如海鮮酒家 search完無野睇
貼LINK吧

TOP

唔要海鮮酒家 要汽車電池電器冷氣音响

TOP