天貓買卡巴

想問係天貓買卡巴三年key,可唔可以係香港 activate?

唔可以

TOP

淨係用到殘體版囉

TOP

唔知點講,
同HK版有D 唔同!

TOP

本帖最後由 dunstankwok 於 2013-10-1 16:35 編輯

回復 3# 墨塵音


殘體版冇問題呀,最怕買左用都用唔到,因為香港買兩三個 licence 真係有D貴。

想問係米唔使用其它VPN就咁買完番來,就咁 activate OK?

TOP

回復 4# [][]


唔該晒!!

TOP

想問係天貓買卡巴三年key,可唔可以係香港 activate?
dunstankwok 發表於 2013-9-30 17:09

Check PM..

TOP

回復 5# dunstankwok


    我都唔需要set任何o野,就activate到

TOP

唔知點講,
同HK版有D 唔同!
[][] 發表於 2013-10-1 10:12



    應該係話, 殘體版係與眾不同

TOP

用就用到
係殘體版姐

TOP