[徵求] 雨傘王

本帖最後由 KCHK 於 2011-5-24 13:40 編輯

之前團入得把縮骨,呢排發覺大雨唔夠頂想入把大傘。
雨季到左,仲有冇人會搞?

http://blog.sina.com.tw/umbrella/

I will like one too!

TOP

我都要, SUPPORT!!

TOP

SUPPORT

TOP

+1
SUPPORT

TOP

如各會友不棄,50把以上,我願意幫忙攪

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

SUPPORT

TOP

I also support...

TOP

我都有興趣買! support + 1

TOP