x230

係cxxxsell重成日見到呢件老古董, 又慢又重, 都可以叫到6xx到9xx, 其實重有冇人水魚會買?

via HKEPC Reader for Android

我仲用緊
壞左可能會再執番部

TOP

我都特意買部X220 (都係幾舊水)比屋企人, 佢唔多用, 但又有時要間唔間上下網, 呢D機唔錯. 而且唔會有野要儲嚮local. 死左就算.

TOP

X230T全新時換咗480G SSD同16G RAM到宜家仲用緊,橫掂O365有拉臣

TOP

唔講其它野, 淨係個特渣 mon (~100:1 對比 TN, 低色域, 低可視角) 咁多人都接受到, 所以樓煮疑惑的問題唔存在

TOP

沒, 鍾意

部二手X220I, 好穩定, 有時DIY既機, 穩定機率冇原廠機咁高. THIN THIN地來用幾正.

TOP

同樣價錢我係 ebay 買到部 T480s...

講真 thinkpad 好好砌,換螢幕鏡頭,乜嘢零件淘仔都好容易搵,壞乜換乜,中意隨時又可以 upgrade。

我唔覺意都儲咗幾部舊機,一般家用真係可以 last 好耐。

TOP

事實係X230 dual channel 同X260 差唔多快,淘舊新電又用得下

存在即合理,至於值幾多,見人見智

TOP

用緊x201但改了8550主板

TOP

同樣價錢我係 ebay 買到部 T480s...

講真 thinkpad 好好砌,換螢幕鏡頭,乜嘢零件淘仔都好容易搵,壞乜換 ...
ccclittle 發表於 2023-1-13 11:14

呢個真. 自己都有三部P50, 其中一部燒左MB, 變左零件機.

TOP