ASUS 無畏, 係咪一定要買 PRO 版 ? HP 手提版友幫幫手

本帖最後由 bobopig 於 2022-12-27 03:07 編輯

見有 無畏16 5600H, 三千幾.
但唔係 OLED.
搵番舊POST, 見你地講都係 PRO 版. 唔係 PRO 冇人講.
5600H 好似打機都夠.
同埋可以 USBC 叉電......

定係用番 VIVOBOOK OLED  14寸 1135G 會好D ?

但睇完版友講, 做文書, 長期對住, 用番 IPS 唔好用 OLED.
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2635874&pid=40655881


另外搵到部2手 HP, 但佢貼出黎 WINDOW 內容, 唔係寫番 HP 同 電腦型號, 竟然係寫 DESKTOP !?!??!
咁如果係大陸版, 你地話會 FORMAT RESET 轉番繁中, 會唔會個內容就變左, 冇左 HP ? 同埋係會變左 DESKTOP ?
我自己部 HP 開黎睇, 就係會寫 HP



如果部機冇 HDMI, 咁係咪買一條 USBC > HDMI 就可以駁去電視機啦 ?
係咪一定要部機寫明支援? 好似呢款咁? 如果唔寫明, 一定唔得? 唔似電話咁, 預你駁去電視, 好多都一插呢d線就去到電視 ?
第 1 代 USB 3.1 Type-C™ 連接埠 (資料傳輸、Display Port 1.2、電力傳輸 3.0、HP 休眠充電技術)

點解呢d野咁貴? 我見好多都要3百幾4百.....
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

個電腦名稱係任你打任你隨時改, 你鍾意寫乜都得

clean install第一次開機時就會問你

TOP

個電腦名稱係任你打任你隨時改, 你鍾意寫乜都得

clean install第一次開機時就會問你 ...
KinChungE 發表於 2022-12-27 02:35



    唔係喎, 呢d廠機, 應該特制既 windows, restore, 好似一開機問你中或英外. 內容都好似會寫番你個廠機牌子........

TOP

1035g1 無av1硬解
ram 又唔多
千五蚊樓下貨式唔使咁講究
貴就唔好諗
同埋開始舊
預兩年唔壞要換電

TOP

我最近才在PDD買PRO 14 OLED沒什麼問題吧,睇片好,也少藍光,只係鏡面屏會反光,其實長對IPS OLED都一樣有問題.

TOP

我最近才在PDD買PRO 14 OLED沒什麼問題吧,睇片好,也少藍光,只係鏡面屏會反光,其實長對IPS OLED都一樣有問題 ...
abcjerry 發表於 2022-12-27 11:38

買大陸機唔係一定要京東?
因為直送同原廠直營

PDD 信得過同直送?
咁淘寶得唔得?


我眨部14係人地二手炸,三千五港紙,唔係 PRO 版,唔知有冇OFFICE.

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

買大陸機唔係一定要京東?
因為直送同原廠直營

PDD 信得過同直送?
咁淘寶得唔得?


我眨部14係人地二 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 13:11



    多謝支持環保

TOP

多謝支持環保
必思 發表於 2022-12-27 13:24

環保好  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

唔係喎, 呢d廠機, 應該特制既 windows, restore, 好似一開機問你中或英外. 內容都好似會寫番你個廠 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 03:09


大陸機format用內置image一樣只得簡中
要自己另外再重裝windows先有繁中

自己另外搵image就係睇個image有冇預先寫好個名, 唔關機事

TOP

本帖最後由 s84292 於 2022-12-27 15:12 編輯
唔係喎, 呢d廠機, 應該特制既 windows, restore, 好似一開機問你中或英外. 內容都好似會寫番你個廠 ...
bobopig 發表於 2022-12-27 03:09


你唔鍾意佢咁寫, 你自己上微軟下載WINDOWS 11
全新安裝一次,任你填
佢呢D內容只係跟原廠個WINDOWS 寫的部署XML填, 唔係咩特制~
你都可以自己花十分鍾做一個XML丟落去做封裝
廠家名,公司名,型號任你亂作

廠機WINDOWS 10/11 啟動係寫落BIOS,你重裝完佢就識自動啟動,
只要岩版本就得~咩語言都啟動到

TOP