ASUS 無畏, 係咪一定要買 PRO 版 ? HP 手提版友幫幫手
本帖最後由 bobopig 於 2022-12-27 03:07 編輯
見有 無畏16 5600H, 三千幾.
但唔係 OLED.
搵番舊POST, 見你地講都係 PRO 版. 唔係 PRO 冇人講.
5600H 好似打機都夠.
同埋可以 USBC 叉電......
定係用番 VIVOBOOK OLED 14寸 1135G 會好D ?
但睇完版友講, 做文書, 長期對住, 用番 IPS 唔好用 OLED.
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2635874&pid=40655881
另外搵到部2手 HP, 但佢貼出黎 WINDOW 內容, 唔係寫番 HP 同 電腦型號, 竟然係寫 DESKTOP !?!??!
咁如果係大陸版, 你地話會 FORMAT RESET 轉番繁中, 會唔會個內容就變左, 冇左 HP ? 同埋係會變左 DESKTOP ?
我自己部 HP 開黎睇, 就係會寫 HP
如果部機冇 HDMI, 咁係咪買一條 USBC > HDMI 就可以駁去電視機啦 ?
係咪一定要部機寫明支援? 好似呢款咁? 如果唔寫明, 一定唔得? 唔似電話咁, 預你駁去電視, 好多都一插呢d線就去到電視 ?
第 1 代 USB 3.1 Type-C™ 連接埠 (資料傳輸、Display Port 1.2、電力傳輸 3.0、HP 休眠充電技術)
點解呢d野咁貴? 我見好多都要3百幾4百..... |
|
|
附件:
您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊